• Sărituri alternative în fandare
    1 din 5 Sărituri alternative în fandare

    Așază-te în poziție de flotare, dar cu palmele sprijinite pe sac, depărtate puțin mai mult decât lățimea umerilor. Prin săritură, adu piciorul drept lângă brațul corespunzător, ca și când ai face o fandare. Sari din nou și schimbă poziția picioarelor. Restul corpului nu se mișcă.

    < Înapoi la articol
     
  • Spin
    2 din 5 Spin

    Aceasta este una dintre mișcările de bază din antrenamentele cu sacul bulgăresc. Stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, genunchii ușor flexați și cu palmele ține capetele sacului. Balansează sacul stânga-dreapta, apoi după ce îți iei având continuă și lărgește aria mișcării până ajungi cu sacul după cap. efectueaz-o cursiv, fără oprire, spre o parte, apoi spre cealaltă. 

    < Înapoi la articol
     
  • Genuflexiuni
    3 din 5 Genuflexiuni

    Poziționează sacul pe un umăr și ține-l cu ambele mâini. Coboară în genuflexiune, iar când te ridici îndreaptă brațele și mută sacul pe celălalt umăr. Continuă astfel cu alternările până la final. 

    < Înapoi la articol
     
  • Burpees
    4 din 5 Burpees

    Prinde sacul cu ambele mâini, de baza lui. Ține-l în dreptul pieptului. Coboară în genuflexiune, pune sacul pe sol, aruncă picioarele în spate, adu-le înapoi și ridică-te. Pe ridicare, întinde brațele, încercând să duci sacul cât mai spre tavan. Nu uita să menții abdomenul încordat pe tot parcursul exercițiului.

    < Înapoi la articol
     
  • Fandări
    5 din 5 Fandări

    Prinde sacul cu ambele mâini, de baza lui. Ține-l în dreptul abdomenului. Menține capul și spatele drepte. Cu un picior pășește înapoi și coboară în fandare, astfel încât ambii genunchi să facă un unghi de 90 de grade, și simultan rotește trunchiul spre partea cu piciorul dus în spate. Revino la poziția de start și repetă. Când termini timpul de execușie, reia mișcarea pe cealaltă parte.

    < Înapoi la articol
     
x

W.Worldclass.ro foloseste COOKIES. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Afla detalii >