Mai faine decât cinele la restaurant sunt cele la care mănânci ca la restaurant, chiar dacă te afli într-un teatru sau într-un club de fitness. Descoperă WeDine, un eveniment-concept care cucerește, rând pe rând, oamenii orașului.

O tema inspirațională, o locație neconvențională, un setting conceptual, un bucătar de top, un meniu complex, o selecție de băuturi compatibile, un playlist cu ritmurile jazzy ale unui DJ ambiental și o listă de oameni cool care să se bucure și să împărtășească toate astea. Așa s-ar descrie, foarte pe scurt, WeDine, un eveniment-concept care trece dincolo de definiția unei cine în oraș. La cinele WeDine, chiar dacă mergi să mănânci și să socializezi, nu mergi ca la restaurant. Si mai ales nu mănânci într-unul. Vei savura cina într-o florărie, într-un studio foto, într-un teatru sau într-un club de fitness, așa cum a fost cina din W by World Class. WeDine este un fel de masonerie gastronomică ai cărei adepți cresc în număr de la o ediție la alta.

"Cinele WeDine nu pot fi povestite. Ele trebuie trăite. Asta pentru că atmosfera face cel puțin jumătate din magie. Iar atmosfera – de la mirosul mâncării, căci este un proces de live cooking, și până la charme-ul oaspeților și beat-urile dansante – nu poate fi descrisă în cuvinte", spune Medine Pop, unul dintre creatorii WeDine.

Să o luăm metodic: cine, pentru cine și mai ales cum.

Echipa

Echipa WeDine înseamnă Medine Pop, Alex Grecea și Alex Circei. Medine, Chief Creative Officer, are în grijă identitatea de brand, comunicarea și conceptul artistic. Alex Grecea, CEO-ul companiei, se asigură că totul merge conform planului. Iar Alex Circei, Business Strategy Manager, are pe mână, desigur, strategiile de business. Echipa funcționează așa de la începutul anului, iar până să ajungă aici a trecut prin mai multe stadii. "Și când te gândești că totul a început de la un Revelion înaintea căruia ne-am trezit că nu avem niciun plan", povestește Medine. "La început, ne-am jucat cu cine pop-up în restaurante, apoi ne-am oprit. Câteva luni mai târziu am reluat povestea. WeDine este un concept și un brand care crește organic, în ritmul nostru și al oaspeților."

Oaspeții

Cu siguranță cei mai mișto oameni din oraș. O spune și Medine, o spun și cei care au participat, am văzut și eu. Mai sunt și din afara orașului, având în vedere că WeDine are un oaspete fidel care zboară din Amsterdam la București special pentru eveniment: vine, merge la cină, iar a doua zi zboară înapoi la Amsterdam.

La o masă WeDine vei găsi persoane publice alături de oameni de afaceri, hipsteri creativi încălțați cu teniși din pânză și tipe cu pantofi de lux. Oameni din medii total diferite pe care însă îi unește ceva: "deschiderea minții și a spiritului și căutarea". Sunt oameni peste 28 de ani, 60% femei, cu un statut financiar mediu și peste mediu. Chestia cea mai faină care se întâmplă la WeDine este că, după cină, la finalul serii, limita dintre străini și cunoscuți devine difuză, iar oaspeții interacționează deschis și relaxat.

Medine spune că oamenii mișto din oraș care încă n-au ajuns la cinele lor nu au făcut-o fiindcă: 1. nu știu de WeDine. 2. au o doza prea mare de snobism sau, din contră, de timiditate. Alte scuze nu le găsește.

Mai multe despre WeDine și modul în care poți participa la cinele lor găsești în noul număr W by World Class, disponibil în toate cluburile World Class din țară.

Dar până atunci intră în galeria foto și vezi cum a fost la evenimentul din W Charles de Gaulle, Delux Edit.

 

Foto: WeDine