Redactorul-șef al celor două platforme are o viață extrem de activă. Ne-a povestit cum se antrenează, cum își face timp pentru sport, ce îi place să gătească și ce o relaxează.

Antrenamentul tău obișnuit:
De cele mai multe ori încep cu o alergare pe bandă de 10 minute, pentru încălzire, apoi continui cu 30 minute de antrenament funcţional. Aleg câteva "accesorii" colorate cum sunt kettelbell-ul, BOSU, mingea medicinală și cu ele fac patru circuite a câte 7-8 exerciţii. Lucrez intensiv fiecare exerciţiu, timp de 45 secunde, și iau pauză de 10 secunde între mișcări. Acest tip de antrenament se potriveşte perfect atât corpului meu, cât şi stilului meu de viaţă activ: este rapid, îmi lucrează tot corpul, îmi creşte rezistenţa, construieşte masă musculară şi arde grăsimea.

(Intră în galeria foto ca să vezi câteva dintre mișcările preferate ale Sorinei.)

Antrenor personal sau clase de grup:
De două ori pe săptămâna lucrez cu un antrenor personal, iar o dată-de două ori singură. Și atunci, ca să nu trişez şi nici să nu pierd timpul, folosesc aplicaţia Tabata, care mă cronometrează. O dată pe săptămâna particip şi la o clasă de grup: GRIT sau Cycling.

Ultima descoperire în materie de fitness:
SYNRGY – un antrenament de tip circuit, format din mai multe aparate de forță și cardio, la care se poate lucra în grup. Astfel, împreună cu prietenii sau colegii poți să faci un antrenament eficient, intensiv și distractiv!

Cel mai bun sfat primit de la un antrenor de fitness:
A fost, de fapt, o întrebare "Câte ore te antrenezi pe săptămână?". Când am realizat că din 168 de ore doar trei le petrec făcând sport, m-am motivat să fac mai multă mișcare, atât în sală, cât și afară. Iar pentru cei care spun că nu au timp de sală, este un boost motivațional excelent să își integreze câteva ședințe de fitness în programul săptămânal.

Echipamentul preferat de sală:
Colanții Casall Sculpture, bustieră, oversize t-shirt, mănuși și pantofi adecvați antrenamentului.

Melodia care te motivează cel mai tare când te antrenezi:
Can't Stop, Red Hot Chili Peppers.

Cel mai sănătos preparat pe care îl savurezi mereu cu plăcere:
Sucul verde care conține: kale, spanac, ghimbir, măr verde, lime, castravete și mentă.

Cel mai tare îți place să gătești…
…preparate asiatice. Ador mirodeniile folosite în bucătăria thailandeză: chili, green curry paste, lapte de cocos, frunze de lime.

Ingredientul nelipsit din bucătăria ta:
Chili.

Ultima masă la care ai trișat:
În fiecare duminică trișez cu cele mai bune paste gătite în casă: rigatoni integrale cu roșii cherry, buratta și busuioc.

Vacanța preferată:
Activă, cu locuri de vizitat, activități sportive, o nouă cultură, relaxare la plajă și restaurante bune.

Motivul principal pentru care ai grijă de corpul tău:
Inițial a fost dorința de a arata mai bine, apoi a devenit nevoia de a mă simți mai bine atât fizic, cât și psihic, iar acum este parte din mine, din stilul meu de viață.