Style-icon, owner Molecule-F și, de pe 20 octombrie, profesoară, pentru a treia oară, la cursul de Business PR la Naked PR. Află de la Mirela cum să îți duci orice vis la capăt.

Ţi-ai descoperit și pus în practică spiritul antreprenorial la 14 ani. Ce păstrează femeia de acum din adolescenta de atunci?
Versatilitatea adolescentului neformatat, curiozitatea și dorinţa de a reuși acolo unde mi s-a spus că e imposibil să o fac, dorinţa de a învaţa și de a-mi testa forţele în domenii diverse. În pofida tuturor experiențelor profesionale, sociale și umane, multe dintre ele greu de gestionat, am ţinut morţiș să-mi păstrez un strop de inocenţă la care nu vreau să renunţ nici în ruptul capului.

Ce sfat de business ţi-ai da tu, cea de acum, ţie, de atunci?
Să am răbdare. Este un lucru pe care l-am învăţat foarte târziu.

Cum ai învins teama de eșec?
Nu știu dacă am învins-o complet, cred că mai degrabă am învăţat să coabităm în echilibru. Am înţeles că dacă nu încerci, nu ai cum să reușești și am acceptat că am voie să greșesc. Fără a avea presiunea eșecului asupra mea, am demarat proiecte de succes care îmi aduc mare satisfacţie, cum ar fi cursurile de Business PR de la Naked PR sau activitatea de publicist. Și mai e ceva: absenţa fricilor atavice duce la plafonare și la lipsa evoluţiei.

În toate interviurile vorbești foarte frumos despre echipa ta de la Molecule-F. Cum ţi-ai ales oamenii? Ce calităţi trebuie să aibă oamenii care lucrează cu tine?
Molecule-F este mai mult decât un business, este o celulă care a mișcat întreaga industrie a modei, de la sistemul de funcţionare până la maniera în care interacţionăm la nivel uman. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără calităţile celor care formează echipa Molecule-F. Colegii mei știu că de ei depinde să producă o schimbare în bine. Sunt pregătiţi să fie răbdători, generoși, organizaţi, onești, creativi și adaptabili. Un aspect asupra căruia pun accentul este respectul reciproc. Noi nu avem ierarhie internă, fiecare este responsabil pentru atribuţiile sale.

Predai, pentru a treia oară, cursul de Business PR în cadrul work-shop-ului organizat de Naked PR. Cum te simţi la... catedră? Cui se adresează cursul tău și ce îi vei învăța pe cursanţi?
Este o experienţă care a devenit necesară pentru mine. Este modul meu de a mulţumi și a oferi înapoi, în acest fel, tot ajutorul pe care l-am primit. Am simţit că trebuie să mă revanșez în faţa societăţii de la care am învăţat atât de multe, să-mi ofer cunoștințele celor care caută să afle, să înveţe, să evolueze. Suntem la al treilea sezon și am observat că s-a stabilizat profilul celor care se înscriu pentru cursul de Business PR. În mare parte sunt persoane care au deja experienţă de lucru, mulţi dintre ei în multinaționale, și care acum doresc să facă o schimbare în viaţa lor profesională. Feedback-ul primit din partea lor la curs este unul care mă onorează și, ca o consecinţă, ulterior cursului dezvoltăm colaborări frumoase.

Mai multe despre Mirela Bucovicean poți citi în noua ediție W by World Class pe care o găsești în toate cluburile World Class începând cu 31 octombrie.

Foto: Oltin Dogaru