Un antrenament bun și eficient are nevoie de concentrare. Iar părul poate fi unul dintre factorii perturbatori. Iată câteva idei care te vor ajuta să îți aranjezi părul diferit, dar practic, în funcție de situații.

Faci kick-box, bag boxing, tae bo
Alege cozile împletite
Încearcă vestitele cozi de boxer: împarte părul în două părți egale, despărțite prin cărare pe mijlocul capului, și împletește-le în cozi tip spic. Acest stil îți permite chiar mai multe variante: poți purta cele două cozi lăsate pe spate, unite într-o coadă sau prinse într-un coc la spate sau la baza cefei. Te vei simți precum campioana de lupte libere Rona Rousey.

Faci dans, zumba, exerciții cu greutăți
Alege cozile de cal
Încearcă o coafură care se va balansa în ritmul tău – coada de cal, poziționată înalt, aproape de creștetul capului. Îți va oferi atitudine, energie și chef de mișcare. Fixeaz-o cu elastice și, dacă este nevoie, cu fixativ. Dacă e prea strânsă, desfă-o imediat după antrenament.

Faci Pilates, yoga, jogging
Alege cocurile (de orice fel)
Nu îți recomandăm variantele messy – riscă să se desfacă mai ușor decât cele bine strânse, mai ales când alergi. Însă nici nu e cazul să mergi pe varianta clasică. Optează pentru cocuri personalizate, cum sunt cele cu mici cozi împletite. Dacă totuși preferi variantele puțin mai lejere pentru clase de Pilates sau yoga, folosește bentițe pentru păr, care te feresc de șuvițele neglijente de pe față. Sau alege un half-bun – e cool și practic.