• Tracțiuni la cablu cu testarea echilibrului
    1 din 4 Tracțiuni la cablu cu testarea echilibrului

    Deși nu se vede în imagine, Maria stătea în semigenuflexiune pe BOSU. În mâini avea capetele cablurilor de la aparatului multifuncțional. Fără să-și miște picioarele, trăgea și împingea câte un capăt. Mișcarea necesită multă forță, coordonare și echilibru.

    Acest exercițiu presupune atât contracția mușchilor flexori (spate, biceps, deltoid posterior), cât și a celor extensori (pectoral, triceps și deltoid anterior). 

    < Înapoi la articol
     
  • Valuri cu frânghia
    2 din 4 Valuri cu frânghia

    Acesta este un exercițiu complex, care solicită întregul sistem muscular. Stai cu picioarele depărtate puțin mai mult decât lățimea umerilor și genunchii ușor flexați. Astfel, coapsele se află într-o contracție izometrică, iar mișcarea se face doar la nivelul brațelor. Sunt solicitați mușchii abdominali, dar și musculatura umerilor și a spatelui. 

    < Înapoi la articol
     
  • Abdomene pe BOSU
    3 din 4 Abdomene pe BOSU

    Așază-te cu zona lombară pe BOSU și ține în mâini o minge de 1-2 kilograme. Aruncă mingea în trambulină, iar când revine, prinde-o și lasă-te pe spate. Acest exercițiu dedicat în special musculaturii abdominale și brațelor pune la grea încercare echilibrul și forța.

    < Înapoi la articol
     
  • Sprinturi cu greutate
    4 din 4 Sprinturi cu greutate

    Acest exercițiu se execută la scripeți. Înainte să îți legi greutatea de talie, pune o ganteră ca semn pentru punctul tău de finish. Leagă greutatea, apoi sprintează cât de tare poți până la semn și revino rapid la start.

    Mișcarea aceasta dezvoltă viteza de deplasare, implicând în special musculatura trenului inferior: coapsele, fesierii, femuralii, mușchii gemeni ai gambelor. 

    < Înapoi la articol
     
x

W.Worldclass.ro foloseste COOKIES. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Afla detalii >