Într-un an și jumătate, Oana a reușit să slăbească aproape 20 de kilograme – de la 75 la 56. A obținut această performanță datorită ambiției enorme pe care nu știa că o are. Iar asta o face un model pentru oricare dintre noi.

Despre Oana, 22 de ani, am mai scris aici. Atunci când i-am descoperit prima oară povestea. Însă ce ne-a făcut să reluăm a fost consecvența din noul stil de viață. Pentru mulți schimbarea se produce, însă nu ține timp îndelungat. Oana este unul dintre cei care ne-a demonstrat că odată ce ai învățat să trăiești altfel, să te bucuri de un corp mai sănătos, e simplu să continui așa. Pentru că Oana, la fel ca ceilalți oameni din campania Let’s Go You, este 100% voință.

Triggerul: O discuție cu o prietenă care mergea regulat la sală.
Primele schimbări: La început, mă uitam în oglindă, remarcam o schimbare, dar îmi era teamă să mă urc pe cântar. Abia când am început să lucrez cu un antrenor personal am văzut primele măsurători concrete. Mă îngroziseră pur și simplu și îmi era frică să mă gândesc la drumul pe care îl aveam în față. Apoi, am simțit un amestec de bucurie, mândrie și ambiție.
Momente dificile: Nu m-am gândit niciodată să renunț, deși m-am oprit de câteva ori, mai ales în perioadele în care am avut foarte mult de învățat (n.a. Oana este studentă). Dar aveam mustrări de conștiință că nu ajungeam la sală și reveneam de fiecare dată cât de repede puteam.
Motivația continuă: După ce m-am obișnuit cu primele schimbări din viața mea au început să mă motiveze rezultatele. Voiam să îmi cresc rezistența și să îmi îmbunătățesc atât antrenamentele, cât și obiceiurile alimentare. Iar în perioadele în care iau în greutate, mă ambiționez să îmi revin. Din punctul meu de vedere, trebuie să ne găsim mereu obiective noi pentru a putea merge mai departe.
Cel mai bun sfat pe care l-ai primit de la antrenor: Să am răbdare, rezultatele vor veni.
Schimbări benefice: Sunt mult mai ambițioasă, am descoperit activități de care nici nu voiam să aud înainte și mănânc mult mai sănătos. Din punctul meu de vedere, mersul la sală este benefic atât pentru fizic, cât și pentru psihic.
O zi din viața ta: Ziua mea începe pe la 7-8 dimineața cu cafea și cu un mic dejun destul de consistent. De obicei, mănânc un iaurt cu fructe proaspete și fulgi de ovăz sau un ou fiert cu o felie de pâine neagra și un fruct. În general, merg la sală dimineața pentru că atunci am mai multă energie, iar antrenamentele mele durează cam o oră și jumătate. Am zile bune, în care stau și două ore, dar am și zile în care abia reușesc să rezist o oră. La masa de prânz mănânc fie un grătar – de pui, curcan, pește, vită sau mușchi de porc – cu legume – varză, mazăre, fasole, spanac, ciuperci etc. – fie salate de ton sau de somon fără dressing, doar cu lămâie, fie orez, supe sau ciorbe. Seara încerc să mănânc puțin și în general iaurt, brânza slabă ori salate.
Sunt 100% voință pentru că… am trăit o experiență frumoasă și pentru că am realizat că îmi este mult mai bine așa, decât îmi era înainte.

Realizat de Sorina Fredholm
Fotografii de Alex Gâlmeanu
Makeup: Adina Vlad
Coafură: Alex Șomăndroiu
Styling: Dana Păun
Ținută: H&M