Când cântarul i-a arătat 109 kilograme, Marius a înțeles că e timpul să-și schimbe radical stilul de viață. În doi ani, a reușit să ajungă la 87 de kilograme și la o condiție fizică de invidiat.

Deși dintotdeauna un tip activ, alimentația dezechilibrată a fost un factor determinat în acumularea de kilograme. Tot alimentația, i-a creat și probleme de sănătate. Astfel, un set de analize și o cifră indicată de cântar l-au convins pe Marius Georgescu, 30 de ani, să facă o schimbare radicală în viața lui. A început cu antrenamente clasice și alimentație mai echilibrată, dar a continuat cu pasiune pentru gătit și pentru cycling, antrenamente pe care nu credea vreodată că le va face și targeturi tot mai curajoase. Asta înseamnă să fii 100% voință și tocmai din acest motiv noi l-am ales ca una dintre imaginile campaniei.

Triggerul: Ajunsesem într-un punct critic, în care nu mai aveam încredere în mine. Am decis că trebuie să-mi schimb disciplina, dar și mentalitatea, iar sala le-a îmbinat armonios pe ambele.
Primele rezultatele: La început mi-a fost greu. Corpul meu nu ținea cont de determinarea mentală și încerca să trișeze în toate modurile posibile. La început aveam doar victorii mici, dar ele mă ajutau să trec la următorul nivel și să-mi stabilesc obiective mai curajoase.
Depășirea momentelor dificile: Când nu aveam chef de sală, mă duceam la sală – asta era o regulă pe care mi-am impus-o încă de la început. Acționam contrar sentimentului de abandon sau delăsare. Odată ce începeam antrenamentul, mă energizam pe loc.
Stil de viață sănătos: Dacă te documentezi câtuși de puțin și începi să aplici, treptat realizezi că lucrurile se schimbă firesc, odată cu tine. Da, îți ocupă timp, dar într-un mod constructiv și benefic. De cele mai multe ori, îmi prepar mâncarea, dar pentru mine acest timp consumat e un câștig, nu o pierdere.
Cel mai bun sfat de la un antrenor: Primul instinct pe care îl ai când intri într-o sală e să faci cât mai multe exerciții și cu greutăți cât mai mari. Sau să îți acorzi recompense după antrenamente, pentru că ai muncit din greu și meriți. Deci sfatul pe care l-am căutat de la un antrenor a fost cum trebuie să încep antrenamentele și cum se combină ele cu nutriția în funcție de targetul avut. Să iau lucrurile progresiv și să mănânc puțin și sănătos au fost două lecții bune și foarte utile.
Ce-ți place să gătești: Legumele și leguminoasele sunt ingredientele cu care mă joc cel mai mult și pe care le folosesc la supele cremă sau la rețetele care se termină cu totul pus în cuptor. Și am un guilty pleasure pentru fructele de mare.
O zi din viața ta: Îmi împart ziua în trei mese mari și ocazional între ele mici snack-uri de fructe sau nuci și diverse semințe. Dimineața nu ratez niciodată micul dejun. Este combustibilul perfect pentru începutul de zi și îmi susține activitatea până pe la ora 14.00, când iau prânzul. Cu cel puțin o oră înainte de antrenament iau ultima masă. Dacă nu reușesc să fac asta, mănânc ceva ușor după antrenament – bazat mai mult pe aport proteic – sau îmi fac un shake nutritiv.
De obicei, merg la antrenamente seara și uneori în weekend. Când nu merg la clase de grup și mă antrenez în sală, un antrenament durează cam o ora jumătate, maxim două. în care este inclusă și o alergare de 5 km pe banda.
Ești 100% voință pentru că... vreau 110 % de la mine.

Realizat de Sorina Fredholm
Makeup: Adina Vlad
Coafură: Alex Șomăndroiu
Styling: Dana Păun
Ținută: H&M