Dacă vrei să ai același efect ca celebrul fotbalist când apari în boxeri, trebuie să ai grijă nu doar de felul în care îți alegi lenjeria, ci și de pătrățele. Avem soluții pentru ambele probleme.

Armando Lungu, antrenor personal și instructor de fitness World Class îți spune la ce trucuri să apelezi ca să îți definești rapid musculatura:

1. Încălzește-te bine. Înainte de fiecare antrenament îți recomand să alergi 10 minute pentru o încălzire generală a organismului.
2. Antrenează-te de cinci ori pe săptămână. Fă trei antrenamente cu greutăți (nu foarte mari) și două cardio! Antrenamentele cu greutăți nu trebuie să fie cele clasice de bodybuilding, ci mai degrabă sub formă de functional training în care implici cât mai multe fibre musculare.
3. Folosește exerciții izometrice. Acest tip de exerciții, așa cum este planșa, nu ar trebui să lipsească din antrenament, indiferent de tipul lui. Mișcările de izometrie sunt cele care îți lucrează cel mai bine fibrele musculare din profunzime.
4. Hidratează-te. Bea apă atât înaintea, cât și în timpul antrenamentului. Medicii recomandă consumul a doi litri de apă pe zi. O modalitate bună de a afla cantitatea necesară organismului tău este să-ți împarți greutatea la 30.
5. Ai grija la alimentație. Degeaba faci abdomene dacă ai grăsime pe burtă. Vrei six-pack? Renunță la alimentele cu indicele glicemic mare cum ar fi: orezul, pâinea albă și fulgii de porumb.
6. Consumă proteine. Încearcă să mănânci zilnic carne de vită, pui sau pește. Proteinele te ajută atât la construcția, cât și la refacerea mușchilor.
7. Mănâncă broccoli. Această legumă stimulează secreția de testosteron. Cu cât ai mai mult testosteron în organism, cu atât ai mai multă energie, forță și rezistență.
8. Odihnește-te. Nu te antrena zilnic! Pentru a putea progresa, organismul are nevoie și de repaus. Încearcă să dormi 7-8 ore pe noapte.

 

Alina Vasile, stilistul nostru, îți pune pe listă toate do's & don'ts în materie de lenjerie:

1. Poartă lenjerie adecvată când te antrenezi. Este lucrul minim pe care îl poţi face. În mod normal, urologii recomandă suspensorul sau cupele de protecţie (pentru sporturile de contact), dar dacă ţi se pare prea mare bătaie de cap, alege măcar un model din bumbac construit special pentru sport, cu o susţinere specială.
2. Alege boxerii mulaţi pentru pantalonii de la costum. Da, ştii despre ce vorbim! Este modelul care nu face cute dubioase şi nu se strânge dizgraţios când te aşezi. Pentru pantalonii tip costum, boxerii mulați sunt cea mai bună opţiune.
3. Înlocuieşte periodic lenjeria veche. Statistic vorbind, se pare că bărbaţilor le trebuie cam opt ani pentru a-şi reînnoi lenjeria de corp. Sperăm că aceste statistici sunt eronate. În principiu, la primul semn de uzură, oricât de mic, trebuie să mergi la cumpărături.
4. Cumpără modele cât mai variate. În primul rând ar trebui să ai cel puțin 10 perechi de lenjerie. Apoi, este importantă și varietatea, în funcţie de ce alegi să porţi. Pe listă ar trebui să existe măcar modelul clasic de chiloţi, boxei largi şi varianta mulată.