Te-ai săturat de banalele combinaţii din smoothie-ul de dimineaţă? Îţi propun să încerci mixul care nu-mi lipseşte niciodată de la micul dejun.

Timp de pregătire: 5 minute
Timp de preparare: 5 minute
Cantitățile sunt calculate pentru două porții.

Ingrediente

Un măr verde
O pungă de baby spinach
Jumătate de castravete
2 tulpini de ţelină apio
Un kiwi
Câteva boabe de strunguri (Opţional)
Ghimbir, după gust
O legătură de pătrunjel
O lămâie
Un pumn de mentă proaspătă

Mod de preparare

Pune-le pe toate în storcătorul de fructe*. În câteva minute vei avea un pahar plin cu un mix delicios, care îţi asigură doza optimă de fibre şi vitamine şi îţi dă energia necesară înainte de un antrenament.

*Eu folosesc unul cu presă la rece, deoarece păstrează mai bine nutrimentele din fructe şi legume.

Combinaţia de bază este din:
Baby spinach + castravete + ţelină apio + ghimbir + pătrunjel
(restul sunt opţionale, în funcţie de zi)

Iar motivele sunt întemeiate:
Spanacul este extrem de bogat în antioxidanţi, vitamina A, E, K şi C. La toate acestea se adaugă calciu, magneziu, potasiu.
Castravetele conţine fibre solubile si insolubile, sodiu, vitamine, minerale şi aminoacizi.
Frunzele de ţelină sunt o sursă excelentă de vitaminele B1, B2, B6 şi C, potasiu, fier, calciu, sodiu.
Ghimbirul este, de asemenea, bogat în calciu, fier, magneziu, mangan, potasiu, fibre, sodiu, vitaminele C, E și B6.
Pătrunjelul este deja cunoscut pentru conţinutul extrem de ridicat de vitamina C. Dar vine la pachet şi cu fosfor, potasiu, calciu, mangan, acid folic şi chiar proteine.

Foto: fitforfashion.ro