Stres, oboseală sau, pur și simplu, o zi proastă – oricare ar fi motivele, dacă vrei să te refugiezi în mâncare, alege alimente care nu sunt doar sănătoase, dar îți vor schimba rapid starea.

Miere

Un gust dulce mult mai sănătos decât zahărul, mierea reprezintă, de asemenea, un aliment cu un puternic impact asupra stării tale de bine. Kaempfreolul și quercetinul din aceasta sunt substanțe care diminuează stresul de la nivel cerebral, ceea ce duce la o stare de bine. De asemenea, prin faptul că mierea nu are un impact puternic asupra nivelului glicemiei, nu vei suferi o cădere energetică, așa cum se întâmplă în urma consumării dulciurilor.

Somon

La fel ca alte tipuri de pește bogat în grăsimi, somonul reprezintă o sursă minunată de nutrimente și de… fericire. Acest lucru se datorează concentrației mari de acizi grași Omega-3, care îți pot îmbunătăți radical starea sau reduce efectele unei depresii. De asemenea, concentrația mare de vitamina B12 stimulează producția de serotonină, un important neurotransmițător, care va contribui la apariția și menținerea stării de bine. Dacă nu ești fan al peștelui, mai există și varianta capsulelor cu ulei de pește, din care îți poți asigura doza zilnică de Omega-3.

Spanac

Concentrația însemnată de acid folic din compoziție face din spanac unul dintre alimentele ce vor contribui la reducerea stării de oboseală și a simptomelor de depresie. Iar cantitatea mare de magneziu ajută la menținerea nivelului optim de serotonină. Gândește-te doar ce vesel era Popeye mereu.

 

Cosmin Ciocîrlan este antrenor personal World Class at The Grand.