Ce schimbări au fost necesare în alimentație și cum l-au ajutat acestea pe George să facă față antrenamentelor din programul Delta Burn.

Echilibrul între efortul fizic, odihnă și alimentație este esențial când vrei să faci schimbări majore, care să reziste în timp și să nu-ți epuizeze organismul. "Înainte mâncam mai rar și mai mult din punct de vedere cantitativ și caloric", spune George Soare, hair-stylist și proprietar al salonului Tribute by GS. Dar odată intrat în programul Delta Burn, a fost nevoit să își revizuiască și alimentația. Ajutat de antrenorul personal, Costel Cosloc, George și-a creat un program fix (trei mese principale și două gustări), a renunțat la fast food, iar acum din frigiderul lui nu lipsesc laptele, iaurtul, brânza slabă, apa și legumele și "am devenit dependent de avocado. L-aș pune în toate rețetele și sucurile posibile".

Primul pas, detoxifierea

N-ar fi prima oară când organismul lui George este pus în fața schimbării. După Sărbătorile de iarnă a ținut pentru prima oară o cură de detoxifiere, de trei zile – programul New You, de la JUICEit. "Efectele au apărut imediat: energie pe toată durata zilei, somn mult mai odihnitor, mi-am echilibrat unele carenţe de vitamine şi minerale, pielea a căpătat un aspect mai sănătos şi, nu în ultimul rând, m-am reeducat din punct de vedere alimentar", povestește el.

Schimbări pentru antrenamente

Odată intrat în programul Delta Burn, modificările au continuat să apară. Pentru că antrenamentele au devenit din ce în ce mai intense, iar George avea nevoie de resurse pe măsură, i-au fost incluși în alimentație mai mulți carbohidrați, dar și proteine pentru definirea musculaturi.

Acum, prima lui masă din zi poate conține lactate (lapte slab, iaurt natural), muesli cu fructe și alune, ouă scrob fără ulei cu două felii de șuncă, un smoothie de fructe diluat cu apă, două ouă fierte cu o felie integrală. La gustare consumă fie un baton proteic, fie un fruct (măr, portocală, banană, morcovi proaspeți, piersică, struguri). Prânzul include salate, supe sau un fel principal cu legume și carne. Cina trebuie să aibă mai puține calorii decât masa de prânz, așa că, cel mai des optează pentru legume, la grătar sau salate.

Ultimul pas spre definire

În tot acest timp, deși are o alimentație aproape impecabilă, George a mai ținut de două ori cure de detoxifiere, pentru a grăbi și mai mult topirea grăsimilor și eliminarea toxinelor din corp. "De fiecare dată m-am simțit excelent. De aceea vreau să introduc acest ritual ori de câte ori simt nevoia! Mi-am propus chiar să transform o zi pe săptămână în zi de sucuri", ne-a spus George.

Ultima oară a urmat Skinny Bitch și pentru că deja mergea cu regularitate la sală, au fost necesare câteva modificări. "Am adaptat puțin rețetele, astfel încât să îl ajute și mai multe în tot procesul lui de transformare. George avea nevoie de mai multe proteine, așa că am făcut, de exemplu, sucul 6 – cel cu lapte de caju și banane – mai proteic, crescând cantitatea de caju", ne-au spus cei de la JUICEit.

George este dovada vie că sportul și o alimentație echilibrată îți pot defini corpul în trei luni. Pentru el, această schimbare nu a fost una de moment, ci adoptarea unui nou stil de viață. În curând, vei vedea rezultatele finale, dar până atunci, dacă vrei să faci o schimbare, intră și tu în programul Delta Burn.