Trebuie să încerci cereala minune care abia începe să ne invadeze bucătăriile. Kamutul este bogat în acizi graşi nesaturaţi, minerale, fibre şi antioxidanţi. Altfel spus, este ingredientul perfect pentru o masă de prânz.

Timp de pregătire: 30 minute
Timp de preparare: 10 minute
Cantitățile sunt calculate pentru două porții.

Ingrediente

½ cană de kamut (ţinut în apă peste noapte)
¼ cană de quinoa
O mână de spanac
2 cartofi dulci copţi
Un avocado
Un pumn de mix de germeni (broccoli, lucernă, grâu)
30 grame de migdale
O linguriţă de cumin
Sare (după gust)
Un chilli uscat, mărunţit
2 linguri de ulei de măsline
O lingură de aceto balsamico
O linguriţă de muştar Dijon

Mod de preparare

1. Fierbe separat kamutul, timp de 30 de minute, şi quinoa, timp de 15 minute.
2. Setează cuptorul la 180 °C. Taie cartofii cubuleţe, amestecă-i cu o linguriţă de cumin, sare, fulgi de chili şi o lingură de ulei de măsline. Bagă totul la cuptor pentru 30 de minute.
3. Între timp, taie avocado felii şi rumeneşte migdalele în tigaie.
4. Combină restul de ulei măsline, balsamico şi muştar, ca să prepari sosul.
5. Pune toate ingredientele într-un bol, varsă sosul şi amestecă bine.

Foto: fitforfashion.ro