Ai rămas în pană de idei pentru masa de prânz? Îți propun un preparat simplu de făcut, extrem de gustos și bogat în proteine – o masă excelentă pentru zilele aglomerate.

Timp de preparare: 30 de minute
Cantitățile sunt calculate pentru 2 porții

Ingrediente:

500 grame de piept de pui
Un ardei gras
O ceapă medie
Un dovlecel
Ulei de măsline
Sos de soia
Sare, piper
O cană de orez (integral)
Pătrunjel

Mod de preparare

  1. Taie pieptul de pui fășii și pune-l într-o tigaie încinsă, în care ai adăugat și doua linguri de ulei de măsline. Pune sare și piper după gust și lasă carnea la rumenit timp de circa cinci minute.
  2. Adaugă ardeiul, dovlecelul și ceapa, tăiate julien. Mai lasă pe foc încă 20 de minute, dar amestecă regulat.  
  3. Între timp, pune un vas pe foc cu două căni de apă și puțină sare. După ce începe să fiarbă, adaugă orezul. Scoate orezul când e gata și lasă-l la scurs.
  1. Scoate mixul cu pui din tigaie, atunci când e gata, și stropește-l cu sos de soia și pătrunjel. Așază garnitura de orez și masa e gata.

 

Anca Surdu este instructor de fitness la World Class America House.