Încearcă acest preparat consistent, bogat în proteine, ideal pentru zilele cu antrenamente grele. Nu îți va răpi mult timp în bucătărie și, în plus, completează perfect supa Tom Yum.

Timp de pregătire: 5 minute
Timp de preparare: 20 de minute
Cantităţile sunt calculate pentru patru porţii 

Ingrediente

O lingură și jumătate de ulei de palmier
150 de grame de noodles
O lingură de șalote mărunțite
O lingură de usturoi mărunțit
3 linguri de tofu tăiat cubulețe
O lingură de ridiche murată în apă și sare, mărunțită
Un ou de găină
Un sfert de lămâie sau lime
Zahăr și sos de pește după gust
Un sfert de cană de arpagic mărunțit
2 linguri de fasole germinată (scursă)
O lingură de creveți uscați (opțional)
O lingură de alune prăjite (nesărate, pisate)
2-4 linguri de sos Thai Pad (30 de grame de sos de pește, 50 de grame de zahăr de palmier, 50 de grame de tamarind)

Mod de preparare

  1. Pune uleiul, usturoiul și șalotele într-un wok. Călește-le puțin, până simți o ușoară aromă și observi că se frăgezesc.
  2. Adaugă tofu înainte să se rumenească usturoiul. După ce tofu a prins o culoare aurie, varsă oul. Plimbă-l cu o spatulă de lemn prin tigaie, până se prăjește.
  3. Pune tăițeii asiatici, ridichea sărată și trei linguri de sos. Adaugă, în funcție de preferințe, sosul de pește și zahărul. Amestecă, gustă și completează, dacă mai e nevoie. Lasă preparatul pe foc până când tăițeii absorb toată cantitatea de sos.
  4. Stinge focul și dă tigaia la o parte. Aruncă în wok arpagicul și fasolea și amestecă. Decorează cu lime, alune, creveți și fulgi de chilli.

Prepară sosul Thai Pad

Amestecă, într-o cratiță, tamarindul cu zahărul de palmier și puțină apă. Pune vasul la foc mic. După ce se omogenizează, adaugă cele 30 de grame de sos de pește. Gustă și completează cu sos de pește și/sau zahăr, în funcție de cât de dulce sau sărat vrei să fie. Lasă preparatul să scadă până ajunge la o compoziție asemănătoare cu cea a ketchupului.

Foto: fitforfashion.ro