Cina trebuie să fie ușor de preparat, săracă în calorii și bogată în nutrimente. Încearcă acest preparat care îndeplinește toate cerințele și te va surprinde cu un gust extrem de special.

Timp de preparare: 40 minute
Cantitățile sunt calculate pentru 2 porții

Ingrediente

O cană de kamut (ținut în apă peste noapte)
100 de grame tofu, tăiat cubulețe
4 frunze de kale, tăiate mărunt
O mână de migdale
O lingură de sos de soia
O lingură de sirop de arțar (sau agave)
O lingură de ulei de susan
Fulgi de chili

Mod de preparare

1. Pune kamutul la fiert și lasă-l pe aragaz timp de 20 de minute.
2. Zdrobește migdalele și rumenește-le 2-3 minute într-o tigaie bine încinsă.
3. Scurge bucățile de tofu cu ajutorul unor prosoape de hârtie. Între timp, pune un wok pe aragaz. Verifică dacă s-a încins cu o picătură de apă. În caz că dispare la contactul cu tigaia, e gata. Rumenește bucățile de tofu în uleiul de susan, siropul de arțar și sosul de soia.
4. Adaugă frunzele de kale, apoi kamutul (fiert și scurs), migdalele prăjite și fulgi de chili, după gust. Ține un minut pe foc, apoi mută totul în farfurii.

Foto: fitforfashion.ro