Uită de cerealele din comerț și prepară-ți acasă cel mai bun mix pentru un mic dejun care îți va asigura forța și energia necesare zilelor pline.

Timp de preparare: 35 de minute
Cantitățile sunt calculate pentru 9 căni

Ingrediente

100 ml de sirop de agave
100 grame de unt de arahide (fără zahăr)
150 ml de ulei de cocos
5 căni de ovăz
O cană de nuci mărunțite
Jumătate de cană de semințe de dovleac mărunțite
Jumătate de cană de merișoare tocate
Jumătate de cană de goji tocate
Jumătate de cană de curmale mărunțite
Jumătate de cană de fulgi de cocos neîndulciți
(Poți folosi, în funcție de preferințe și alte combinații de nuci/semințe/fructe.)

Mod de preparare

1. Așază grilajul cuptorului pe poziția din mijloc. Încălzește cuptorul la 225°C.
2. Căptușește o tavă cu hârtie de copt.
3. Stropește un bol mare cu siropul de agave și uleiul de cocos și adaugă și untul de arahide.
4. Varsă fulgii de ovăz, nucile și fructele și amestecă bine până se omogenizează.
5. Mută mixul în tava de copt și întinde-l cât să fie uniform. Apoi presează cu o spatulă, pentru ca stratul să devină cât mai compact.
6. Coace timp de 30-35 de minute. Dar pe la jumătatea timpului, schimbă poziția tăvii în cuptor.
7. După ce s-a copt, scoate preparatul și lasă-l la răcit cel puțin o oră.
8. Sparge granola în bucăți mai mari sau mai mici, după preferințe.

Foto: fitforfashion.ro