Energie, forță și un gust delicios – pe toate le poți obține dacă alegi gustările potrivite pentru nevoile tale.

Batoane proteice
Pofta de dulciuri, dar și nevoia de energie vor fi potolite dintr-un foc cu batoanele proteice. Spre exemplu, batoanele proteice Herbalife sunt un ajutor de neprețuit dacă ții la dieta ta, ai un ritm intens de viață și îți dorești să dai randament și la birou, și la sală. Ele îți echilibrează senzație de foame, dar sunt în același timp și extrem de hrănitoare. Conțin 10g proteine şi 15 g carbohidraţi, ajutându-te să îţi dezvolţi masa musculară slabă. În plus, au numai 140 de calorii, adică mult mai puțin decât batoanele obișnuite de ciocolată. Le găsești cu ciocolată și alune, vanilie și migdale sau lămâie.

Felii de măr cu brânză
Atunci când nu ai poftă de ceva neapărat consistent, poți tăia două mere în felii, pe care să le presari cu scorțișoară, și patru felii de brânză Cheddar, peste care poți strecura puțin piper. Astfel, te alegi cu o gustare de 14 grame de proteine.

Ouă fierte
Atunci când ești în mare grabă și nu ai timp să iei o masă copioasă, dar simți nevoia de o doză de energie, poți mânca două ouă fierte, extreme de nutritive, ce conțin 12,5 grame de proteine.

Toast cu banană și unt de arahide
Cine a spus că desertul nu poate fi proteic? Un toast din pâine integrală, peste care întinzi două lingurițe de unt de arahide și presari câteva felii de banană va conține 10 grame de proteine.

Hummus cu morcovi și ardei
O gustare pe care o poți lua la birou, spre exemplu, este și hummusul (de preferat pregătit de tine, acasă) pe care să-l consumi cu sticks-uri din morcovi, ardei sau țelină, pregătite tot de tine. O astfel de gustare (aproximativ o treime dintr-un bol de hummus), cu câteva sticks-uri din legume, însumează aproximativ 7 grame de proteine.

Parfait din iaurt și fructe
Iaurtul grecesc este o sursă bună de proteine, iar, dacă îl amesteci cu fructe de pădure, spre exemplu, se transformă într-un deliciu. O astfel de gustare poate avea peste 10 grame de proteine.