Aceste semințe au mai mulți acizi grași Omega-3 decât peștele și o doză considerabilă de antioxidanți. Introdu-le în meniul zilnic, iar tenul tău îți va mulțumi.

Timp de preparare: 5 minute
Timp de așteptare: 60 de minute
Cantitățile sunt calculate pentru 2 porții

Ingrediente

¾ ceașcă de lapte de migdale neîndulcit (ai o rețetă simplă de preparat chiar aici)
2 linguri de semințe de chia
Îndulcitor, după gust (eu folosesc sirop de agave, dar foarte puțin)
2-3 linguri de pudră de cacao neîndulcită
½ linguriță de extract de vanilie, opțional, în funcție de preferințe
Fulgi de cocos și nuci rumenite, pentru ornat

Mod de preparare

1. Amestecă în blender laptele de migdale, extractul de vanilie, praful de cacao și îndulcitorul până când se formează o pastă.
2. Toarnă într-un bol mixul obținut și semințele de chia. Amestecă bine, timp de 5-10 minute, până se îmbibă semințele cu lichid, astfel încât să nu se formeze cocoloașe. Lasă preparatul deoparte, cel puțin o oră, până când semințele absorb tot lichidul, iar compoziția capătă o textură de budincă.
3. Răcește-o la frigider și servește-o cu fulgi de cocos și nuci deasupra.

Foto: fitforfashion.ro