Atunci când ți-e greu să consumi zilnic cei 2-3 litri de apă recomandați de specialiști, apelează la alimente hidratante, pe care le găsești cu ușurință în anotimpul estival.

Castravetele

Poate fi cu siguranță cap de listă printre alimentele cele mai hidratante. Cu peste 96% conținut de apă, este practic echivalentul unui pahar cu apă, doar că mult mai gustos. Îl poți mânca simplu, în salată, sau combinat cu iaurt degresat și mentă. Hidratarea este garantată.

Salata Iceberg

De obicei, nutriționiștii recomandă alte tipuri de salată, mai verzi, pentru conținutul lor mai mare de nutrimente și vitamine, însă când vine vorba de conținutul de apă, salata iceberg este clar în top. Are aproximativ 95% apă, așa că te va răcori imediat. Adaug-o într-un sendviș, la prânz, ca să rămâi hidratat, pe parcursul zilei.

Țelina

Nu te așteptai să o vezi în acest top? Află că această legumă are un conținut de apă de 95% și numai 6 calorii. În plus, conține și numeroase vitamine și nutrimente. Este adevărat, însă, că apa și fibrele din țelină îți vor stimula apetitul, așa că ai grijă la ce mai mănânci după.

Ardeiul gras

În special cel verde, care este cel mai hidratant din familie. Cu un conținut de apă de peste 93% și unul la fel de ridicat de vitamina C, ardeiul gras îți va da un boost de energie la orice oră.

Pepenele verde

E desertul preferat vara. De fapt, uneori, ține loc de masă. Oricum ar fi, e o sursă importantă de lichide, cu un conținut de 91% de apă. În plus, e bogat în licopen, unul dintre cei mai puternici antioxidanți, care luptă împotriva cancerului. Nu e de mirare că pepenele verde e atât de căutat vara. Atenție numai la conținutul ridicat de zahăr, care și-ar putea lăsa amprenta pe centimetrii din talie.

Roșiile, ridichile, conopida, spanacul, căpșunele, broccoli sau grapefruit-ul sunt alte variante de încercat, atunci când simți că nu mai poți bea apă, dar vrei să rămâi hidratat.