• Cow Pose
    1 din 3 Cow Pose

    Stai cu sprijin pe palme și genunchi. Expiră, în timp ce împingi coccisul spre înainte și activezi abdomenul. Bărbia trebuie să fie în piept, spatele rotunjit, șoldurile deasupra genunchilor, genunchii depărtați la nivelul bazinului, iar palmele să împingă în podea.

    < Înapoi la articol
     
  • Cat Pose
    2 din 3 Cat Pose

    În timp ce inspiri, deschide umerii, ridică pieptul spre tavan și permite abdomenului să se "scufunde" spre podea. Acum, coccisul este îndreptat spre tavan, genunchii depărtați la nivelul bazinului, iar privirea orientată spre tavan.

    < Înapoi la articol
     
  • Child Pose
    3 din 3 Child Pose

    Împinge bazinul spre înapoi, astfel încât fesele să-ți atingă călcâiele, genunchii să fie pe podea, brațele întinse în fața, iar fruntea sprijinită pe podea. Inspiră – expiră lung și profund. Cu fiecare expir apropie și mai mult pieptul de coapse.

    Treci succesiv prin cele trei poziții și menține-o pe fiecare pentru trei secunde. Odihnește-te în Child Pose timp de câteva respirații. Repetă circuitul de șase ori.

    < Înapoi la articol
     
x

W.Worldclass.ro foloseste COOKIES. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Afla detalii >