Include aceste trucuri în ritualul matinal și te vei bucura de extradoze de energie și optimism.

Oamenii de succes își încep cel mai adesea ziua cu câteva minute pentru ei. Se spune că cinci sunt de ajuns. Înainte de a da piept cu provocările unei noi zile, stau liniștiți în colțul lor preferat din casă și iau contact cu ființa lor profundă. Cu acel loc, aflat în interiorul fiecăruia dintre noi, unde există liniște, rezerve interminabile de energie și idei creative. După cum fiecare are locul preferat, fiecare are și modul care i se potrivește cel mai bine, pentru a-și crea o zi armonioasă. Acestea sunt trucurile mele și dau rezultate de fiecare dată.

1. Zâmbește

Imediat după momentul trezirii, mai zăbovește câteva minute în pat. Întinde-te din toate încheieturile și pune-ți un zâmbet larg pe față. Pur și simplu, simte-te fericit. Starea se va ține scai de tine pe parcursul întregii zile, atrăgând și mai multe motive de bucurie.

2. Vizualizează

Folosește momentul dușului matinal pentru a-ți crea restul zilei. Închide ochii și imaginează-ți cum va arăta ziua. Cât de liber va fi drumul spre birou, cum vei semna acel contract important, cât de convingător vei fi în timpul întâlnirii de după-amiază. Și nu uita de surpriza plăcută pe care ți-o va face partenerul de viață.

3. Meditează

În timpul stării de veghe, creierul funcționează în unde Beta. Oamenii se lasă pradă gândurilor și întâmplărilor și au uneori senzația că viața îi trăiește pe ei, în loc să-și trăiască ei viața. Timpul se scurge în ritm alert și mereu rămâne câte ceva de făcut. Prin intermediul meditației – o stare de relaxare totală, fără gânduri –, creierul trece în stare Alpha, se conectează la sursa interioară de energie și de ce nu, de înțelepciune. După cum bine a spus și Einstein, nicio problemă nu poate fi rezolvată la nivelul la care a fost creată.

4. Practică yoga

Yoga este o activitate care implică deopotrivă mintea și corpul prin intermediul meditației, respirației și a posturilor. Stările de spirit negative sunt asociate cu scăderea funcțiilor cognitive, iar studiile demonstrează că efectul pozitiv al Hatha Yoga asupra stării de spirit este similar cu cel al practicării exercițiilor aerobice. În plus, yoga te ajută să fii mai conștient de corpul tău. Prin focusarea atenției asupra respirației, a unor anumite grupe musculare sau părți ale corpului, îmbunătățește capacitatea de atenție. Yoga te relaxează, reduce nivelul de stres din corpul tău, îmbunătățește autocontrolul, puterea de atenție și concentrare.