Cum ar fi să te simți cu bateriile încărcate de dimineață până seara? Sfaturile de mai jos te vor ajuta să funcționezi mereu la parametri maximi.

 Trezește-te la aceeași oră

1. Trezește-te la aceeași oră

Inclusiv în weekend, încearcă să-ți menții programul de trezire constant. O astfel de rutină îți va seta foarte bine ceasul interior și te va ajuta să te trezești mereu odihnit. Dar nu uita să-ți păstrezi și ora de culcare constantă.

 

Antrenează-te dimineața

2. Antrenează-te dimineața

Probabil, din cauza programului aglomerat, preferi să te antrenezi seara, după birou. Dar dacă ai face un mic efort și ți-ai muta antrenamentele dimineața, ai descoperi efecte interesante. Exercițiile matinale îți pun în acțiune endorfinele, ceea ce îți oferă o stare de bună-dispoziție și te ajută să fii productiv toată ziua.

 

Ia multivitamine

3. Ia multivitamine

Vitaminele, luate după antrenament sau pur și simplu dimineața te vor ajuta să-ți recapeți energia ușor. Complexul de vitamine cu minerale, aminoacizi și șase extracte naturale, care se regăsește în Vitamax te face să te simți ca nou. Ginsengul, lăptișorul de matcă, lecitina, polenul, uleiul de germeni de grâu și cel de șofrănel – toate acestea reduc oboseala, stimulează sistemul imunitar și te ajută să reziști mai bine la stres. Ia multivitamine după sală, mai ales dacă te duci dimineața, pentru o zi mai productivă.

Bea multă apă

4. Bea multă apă

Deshidratarea e una dintre cele mai frecvente cauze ale epuizării, mai ales că se instalează lent, fără să îți dai seama. Dacă vei consuma mai puțin de opt pahare de apă pe zi, s-ar putea să te simți mai obosit decât ar fi cazul. Ține în permanență o sticlă de apă la birou și consumă constant din ea.

 

 

Mănâncă des, dar puțin

5. Mănâncă des, dar puțin

Dacă mănânci constant în timpul zilei, corpul tău va avea mereu resurse de energie. Cu toate acestea, ai grijă ce mănânci. Încearcă arahide, migdale sau caju, pentru a-ți satisface pofta de dulce.

 

 

Joacă-te

6. Joacă-te

În pauza de masă, stai cinci minute pe telefonul mobil sau pe laptop și joacă-te. Alege ceva care să-ți provoace mintea, dar să nu o încarce. Scrabble, Words with Friends sau Quiz Up sunt titluri numai bune pentru o scurtă deconectare de pe tărâmul muncii și oboselii.