Ești mereu obosit, ai insomnii de care nu poți scăpa sau te trezești de multe ori în timpul nopții? Pentru toate acestea, există mici trucuri care te vor face să dormi, din nou, ca un bebeluș.

Reglează-ți temperatura corpului

Contrar aparențelor, în dormitor nu trebuie să fie prea cald, deoarece nu te vei mai odihni. Studiile arată că temperatura optimă pentru un somn liniștit este de 18 °C, așa că, înainte să te bagi în pat, asigură-te că termometrul din cameră nu îți arată nici mai mult, nici mai puțin, și că temperatura va rămâne constantă întreaga noapte.

Renunță la cafea după prânz

Cel mai simplu sfat când vine vorba de problemele somnului este să reduci cofeina din meniul zilnic. Cu alte cuvinte, să te rezumi la cafeaua de dimineață. Iar dacă simți că te cuprinde oboseala în jurul prânzului, consumă fructe bogate în vitamina C.

Creează-ți un program de somn

Da, rutina poate părea îngrozitoare. Însă, pentru un somn bun, ea este esențială. Încearcă, măcar pentru o săptămână, să mergi la culcare și să te trezești la ore fixe, iar somnul tău va fi mult mai lin. Și nu uita că orele pierdute de somn, în timpul săptămânii, nu pot fi recuperate cu leneveala din weekend!

Nu te lăsa sedus de pastile

Chiar dacă multe pastile îți promit un somn bun și odihnitor, nu ar trebui să recurgi la ele decât dacă ai probleme grave de somn și îți sunt recomandate de medic. Pentru că un astfel de tratament îți poate deregla și mai mult ritmul și îți poate cauza probleme grave de sănătate.