Câteva schimbări te vor ajuta să ajungi în vârf de formă înainte să pășești pe plajă, fără să îți pui sănătatea în pericol. Le-am selectat pe 5 cele mai bune.

1. Intră într-un program intensiv de remodelare

Dacă simți că ți-ai pierdut motivarea chiar acum, pe ultima sută de metri, este momentul să ceri ajutorul experților. Un program de o lună, cu un antrenor care te va stimula și ajuta să îți intensifici antrenamentele este exact ceea ce îți trebuie. Cei de la World Class au lansat azi un astfel de program și chiar numele Delta Summer Express îți garantează rezultate în cel mai scurt timp.

2. Schimbă-ți lista de cumpărături

Alege fructele și legumele de sezon; acum paleta este foarte variantă. Ai de ales de la pepene roșu, piersici, cireșe, vișine până la castraveți, roșii, dovlecei. Sunt alimente care miros a vară și care te vor răcori. În plus conțin și vitamine, minerale și antioxidanți puternici care îți vor proteja organismul.

3. Antrenează-te mai puțin, dar mai intens

Caloriile se ard nu doar în timpul antrenamentului, ci și în perioada de repaus. Crește intensitatea antrenamentului tău și micșorează timpul de odihnă. Ce zici de un minut de alergare foarte rapidă cu 45 de secunde de pauză? Sau poți să sari coarda în pauzele dintre serii. Asta te va ajuta să arzi calorii într-un ritm infinit mai rapid, ore întregi după ce antrenamentul se termină.

4. Folosește farfurii mai mici

În timpul verii vei vrea să arăți bine și să te simți bine, așa că nu ar fi rău să mănânci mai puțin. Un truc bun ar fi să folosești farfurii cu o dimensiune mai mică. Și tot ei susțin că farfuriile de culoare închisă îți vor reduce porția fără să-ți dai seama. E o chestie de subconștient care merge.

5. Înscrie-te la un eveniment sportiv

Asta are treabă cu motivația. Vei avea în calendar un maraton pentru care te vei pregăti. Crede-mă, sunt multe pe timp de vară.