Când e frig și urât afară, iar momentul în care îți vei etala corpul e destul de îndepărtat, devine mai greu să-ți respecți programul de mers la sală. Nu și dacă urmezi sfaturile de mai jos.

1. Gândește-te la vară

Pe bune. Fă asta! Imaginează-ți plaja, soarele, prietenii și pe tine arătând de două ori mai bine decât anul trecut. Dacă ți-ai cumpărat deja biletele de avion, gândește-te la ziua zborului ca la un deadline. "Până plec în Grecia vreau să…". Setează-ți obiective, e foarte important. Și nu te feri să socializezi cu cei cu care te antrenezi. Sigur vei afla metode prin care să-ți atingi țelurile mult mai repede.

2. Construiește-ți o rutină

Experții Les Mills susțin că ai nevoie de două săptămâni pentru a-ți crea un obicei. Așa că indiferent dacă va fi luni-miercuri-vineri sau marți-joi-sâmbătă, e important să fie la fel în fiecare săptămână. Orice clasă de grup ai urma, vei găsi ora potrivită pe care o vei putea respecta de fiecare dată. Astfel, va fi mai puțin probabil să găsești scuze și să lipsești.

3. Acordă atenție echipamentului

Vei vrea să te simți cât mai confortabil în timpul antrenamentului. Caută un echipament care să nu fie atât de strâmt încât să te jeneze. Alege un material de calitate. Atunci când vei transpira, un tricou special creat pentru antrenament te va face să te simți mai bine decât cel pe care l-ai primit la vreun eveniment. În plus, vei arăta și mai bine.

4. Alege antrenamentul care ți se potrivește

Documentează-te înainte să mergi la clase de grup, citește despre fiecare și alege-le pe cele care ți-ar aduce cele mai multe beneficii. Dacă nu reușești să-ți dai seama, roagă un instructor să te ajute. Un mic ghid despre cum să le alegi, găsești și aici.

5. Urmărește-ți progresul

Sunt multe moduri prin care poți face asta. Cei de la Health Guidanceîși încurajează cititorii să se fotografieze, o dată pe săptămână, și să se urce zilnic pe cântar. Pe lângă faptul că te va motiva mereu, vei vedea și dacă evoluția ta este cea dorită sau dacă e cazul să modifici programul de antrenament.

6. Mergi cu un prieten

Convinge un amic să vină cu tine. Eventual unul mai în formă, care să te mențină și pe tine în priză. Vei lipsi mai greu de la sală și vă veți motiva reciproc.

Foto: Les Mills