Profită de vremea frumoasă și ieși din sala de sport. Ai cel puţin 6 motive ca să faci asta.

Cum ar fi să te antrenezi într-un loc unde nu trebuie să plătești un abonament lunar și nici să îți aștepți rândul la aparate? În parcuri găsești mereu o bucată de iarbă pe care să îți poți face exercițiile în voie sau alei care te așteaptă pentru o alergare pe sub copaci. Iar dacă acestea nu sunt motive suficient de puternice ca să ieşi la aer, citeşte ce alte beneficii îţi mai aduc antrenamentele outdoor:

• schimbă compoziția organismului, astfel încât masa musculară crește, iar stratul adipos scade;
• te ajută pe plan cognitiv, ducând la o mai bună concentrare și, prin urmare, performanță;
• măresc nivelul de energie, echilibrează hormonii și neurotransmițătorii, creând o stare emoțională mult mai bună;
• cresc self-esteem-ul și motivația, aşa că te vei vedea cu ochi mai buni;
• întăresc sistemul imunitar și îți cresc viteza de vindecare și rezistența la stres;
• îmbunătăţesc sistemul osos și cel cardiovascular.

Așa cum organismul poate deveni dependent de starea oferită de droguri, la fel de bine te poți obișnui – atât fizic, cât și mintal – cu starea de bine, energie și chiar fericire pe care ți-o oferă antrenamentele în aer liber.

În această vară include-ți în antrenamente și clase din programul World Class Outdoor:
• participă în fiecare sâmbătă la Fitness Revolution, în parcul Herăstrău.
• în luna septembrie, în parcul Izvor, va avea loc cel mai mare eveniment de cycling, cu peste 250 de biciclete: "Green Revoultion and Bike Fest".

Mai multe despre antrenamente în aer liber poţi citi în ediţia de vară a revistei W. by World Class, pe care o găseşti în cluburile World Class și în librăriile Cărturești.

 

Peter Ambjorn este Group Fitness Manager World Class