Fie că ai slăbit și vrei să îți menții noua formă, fie că doar vrei să îți faci puțină condiție fizică, mixul potrivit din clasele de grup te va ajuta îți atingi obiectivul. Ai nevoie doar de programul potrivit.

Dacă te numeri printre clienții care doar vor să facă puțină mișcare, pentru a-și menține sănătatea și condiția fizică, este necesar să combini antrenamentele cu o intensitate moderată (Metabolic sau Interval) cu cele cardio. Atunci când vrei să te distrezi, mergi la Zumba sau Dance. Nu uita să te concentrezi pe antrenamentele dedicate zonei centrale a corpului (C-Core și CXWORX™) și pe cele bazate pe stretching. Acestea din urmă, cum sunt clasele de Pilates sau yoga, îți relaxează atât mușchii, cât și mintea.

Încearcă programul de mai jos cel puțin pentru două săptămâni și te vei bucura de o stare generală de bine.

(2 x cardio, 2 x CORE, 2 x forță sau funcțional, 1 x stretching)
Luni: Metabolic (antrenament funcțional)
Marți: Zumba sau Schwinn cycling (cardio)
Miercuri: Bosu + CXWORX™ (forță + CORE)
Joi: pauză
Vineri: Schwinn cycling (cardio) + Pilates* (CORE)
Sâmbătă: Yoga** (stretch)
Duminică: pauză

* Clasa de Pilates la saltea este cea mai bună soluție pentru îmbunătățirea posturii, creșterea forței la nivel general și modelarea taliei.
** La Yoga îți vei îmbunătăți flexibilitatea, forța, echilibrul, nivelul de concentrare și îți vei putea controla mai bine corpul prin diferite Asane (posturi de Yoga).

Mai multe detalii despre fiecare tip de clasă găsești aici.

 

Foto: Les Mills