Intră în lumea mișcărilor care îți definesc musculatura și îți schimbă postura.

Anya Glushkova, fostă gimnastă şi instructor certificat de MK Pilates Institute din Moscova, ţi-a pregătit un ghid complet de exerciţii pe care le poţi combina în diferite forme. Fiecare mișcare a fost concepută pe mai multe niveluri de intensitate, astfel încât să le poți urma indiferent de condiția ta fizică.

Începem cu cinci exerciții pentru mușchii abdominali. În Partea a II-a a acestui Ghid de Pilates vom continua cu șase exerciții pentru coloana vertebrală, iar în Partea a III-a vom avea două mișcări pentru tot corpul. Pe parcurs, Anya îți va explica cum le poți combina, ca să obții cea mai potrivită rutină de Pilates pentru tine.

"Începe întotdeauna cu o încălzire serioasă și încheie antrenamentul cu exerciții de relaxare", precizează Anya.

Anya Glushkova este și singurul antrenor cu acreditare în Advanced Fletcher® Pilates din România și unul dintre profesorii Academiei de Pilates a școlii Move On. Dacă vrei să te antrenezi cu Anya, o poți face în noul club W Charles de Gaulle

 

Foto: Visual Marketing
Locație: Snagov Lake
Styling: Sorina Fredholm
Machiaj: Anca Buldur