Completează-ți antrenamentul propus de Anya cu aceste două exerciții care implică tot corpul.

Dacă Partea I și Partea a II-a ale Ghidului de Pilates deja ți-au devenit rutină, este momentul să treci la un alt nivel. Anya Glushkova, instructorul certificat de MK Pilates Institute din Moscova, îți spune cum:

"Dacă ești la nivel de începători, alege întotdeauna variantele corespunzătoare și combină două exerciții din Ghidul de Pilates – Partea I cu două din Partea a II-a și unul din Partea a III-a.

Dacă ești la nivel mediu, optează pentru variante de începători sau avansați și alege câte trei exerciții din Părțile I și II și doar unul din cea de-a III-a.

Dacă ești la nivel avansat, efectuează numai versiunile mai dificile ale exercițiilor și creează-ți un antrenament din patru exerciții existente în primele două părți ale Ghidului de Pilates și unul din cea de-a III-a.

Repetă antrenamentul de șase-opt ori în decurs de două săptămâni, apoi schimbă-l."

 

Anya Glushkova este și singurul antrenor cu acreditare în Advanced Fletcher® Pilates din România și unul dintre profesorii Academiei de Pilates a școlii Move On. Dacă vrei să te antrenezi cu Anya, o poți face în noul club W Charles de Gaulle

 

Foto: Visual Marketing
Locație: Snagov Lake
Styling: Sorina Fredholm
Machiaj: Anca Buldur