Dintotdeauna boxerii și luptătorii au demonstrat că loviturile te ajută să pierzi kilograme, să-ți crești forța și viteza de reacție. Clasa Body Combat inspirată din box și arte marțiale va avea efecte spectaculoase asupra corpului tău.

O clasă cât 1.700 de abdomene

Clasele de Body Combat sunt unele dintre cele mai complexe exerciții de cardio de tip interval, deoarece îmbină diferite stiluri de mișcări din artele marțiale: kick box, box, Muay Thai, capoeira sau taekwondo. Fiecare clasă de 55 de minute este împărțită în 10 secțiuni, unele mai intense, altele mai relaxante.
Pregătește cu o sticlă mare de apă, un prosop și toată energia de care ești în stare. După o zi de muncă, Body Combat e modalitatea cea mai productivă de a-ți consuma stresul zilnic și de a avea un corp sănătos.
Antrenamentul combină atât arderile intense, cât și acumularea de masă musculară mai ales în partea superioară a corpului, prin folosirea intensă a brațelor. Potrivit LesMills.com, o clasă de 55 de minute consumă 737 de calorii, iar inima ajunge la un ritm de 155 de bătăi pe minut. Practic, o clasă de 55 de minute are același efect ca și cum ai face 1.700 de abdomene.
Body Combat reușește să pună la lucru părți ale corpului care sunt evitate în alte tipuri de antrenamente. Mișcările scurte, inspirate din tehnicile de box, activează fibrele musculare cu contracție rapidă. Mai mult, vei fi mai agil și mai rapid, vei putea să sprintezi, să sari și să ai mai multă forță pe termen lung.

La ce să te aștepți

Antrenamentul e unul de tip interval, așa că în cele 55 de minute se vor alterna exercițiile intense cu unele mai ușoare. Clasa începe cu o încălzire, menită să te treacă prin toate mișcările pe care le vei executa în următoarele 55 de minute, așa că o să poți să exersezi și să fii pregătit mental. După încălzire vei simți că inima îți bate mai puternic și că ai intrat deja în ritm, dar partea dificilă și frumoasă abia acum vine.
Primele cinci etape ale clasei, conform experților Les Mills, alternează tehnicile de luptă cu exercițiile de intensitate. În seriile de luptă vei avea combinații de lovituri cu pumnul și piciorul sau combinate. În seriile cardio, intensitatea crește, așa că loviturile sunt mai simple: upercut (din bazin spre bărbie), directe și croșeu.
Ești la jumătatea clasei, pulsul ți-a crescut, iar corpul tău de acum începe să ardă mai bine. Acum se petrec marile schimbări, în momentul când îmbini durerea cu plăcerea. Următorul moment vine cu mișcări de Muay Thai. Ritmul crește la setul opt, iar ultimele două părți sunt mai ușoare și iau rolul unui stretching.

Foto: Les Mills