Diversitatea în sport este la fel de utilă ca cea din alimentație. Nu îți obișnui corpul cu un singur tip de antrenament, pentru că nu va mai reacționa la stimuli. Surprinde-l și el te va recompensa cu rezultate pe măsură.

Repetiția este utilă (pentru o vreme)

Numărul de calorii arse la o clasă depinde și de frecvența cu care ai practicat-o. Când faci pentru prima oară un anumit antrenament, mare parte din atenția ta este îndreptată către executarea corectă a exercițiilor (sau așa ar trebui să fie). De aceea, nu vei consuma la fel de multe calorii ca la antrenamentele ce vor urma. Însă, după o perioadă în care arderile vor crește, apare și cea în care rezultatele nu mai sunt la fel de spectaculoase. Și tocmai în această fază de platou este important să schimbi exercițiile și să încerci clase noi.

Variază, distrează-te și bucură-te de rezultate

Dacă vrei să te bucuri de cele mai bune rezultate, nu trebuie să mergi la o clasă nouă în fiecare zi (deși ar fi o idee bună, măcar ca să descoperi ce îți place mai mult). Mai degrabă variază 2-3 clase pe săptămână; ai aici câteva exemple.

Tocmai pentru a-ți oferi această varietate, programele Les Mills, pe care le găsești în exclusivitate la World Class, se schimbă o dată la trei luni. Deși fiecare clasă Les Mills are o structură de bază, în mod constant sunt lansate versiuni upgradate ale programelor, gândite astfel încât să ofere continuitate în antrenamente, să îți provoace corpul și să îți aducă rezultatele dorite.

Încearcă-le și te vei convinge.

 

Foto: Les Mills