Două componente ard cel mai bine grăsimile: sistemul cardiovascular și cel muscular, care este și cel mai mare consumator de "calorii". Așadar, ca să slăbești, important este să și tonifici.

Pentru a obține mixul perfect, trebuie să alegi exerciții în care combini forța și rezistența. Printre cele mai bune exerciții care pot face asta sunt:

Burpees: un exercițiu foarte eficient și solicitant, deoarece menține pulsul la un nivel ridicat și lucrează aproape tot corpul.

Mountain Climbers: în timp ce îți lucrează abdomenul, îți solicită intens sistemul cardiovascular. Pare mixul perfect, nu?

High Knees: această săritură în înălțime cu trasul genunchilor la piept îți lucrează foarte bine coapsele și fesele, fiind și un exercițiu cardio eficient.

Trucuri pentru arderi mai intense

Pe lângă exercițiile de mai sus, ține cont și de aceste sfaturi. Te vei bucura de rezultate vizibile, în scurt timp.

Alege exerciții cardio-bodyweight, ca cele recomandate mai sus. Sunt combinația ideală pentru a pierde acei centimetri în plus și pentru a capătă un tonus muscular pe măsură.

Lucrează în intervale de intensitate crescută. De exemplu, efectuează un exercițiu timp de 2-3 minute, apoi ia pauză două minute pauză. Repetă de 4-5 ori, în funcție de condiția fizică.

Încălzește-te corespunzător înainte de fiecare antrenament și încheie cu exerciții câteva de stretching pentru a detensiona musculatura.

Mănâncă sănătos și echilibrat. Antrenamentele, oricând de eficiente ar fi, au nevoie de susținerea alimentației.

 

Cristina Stănescu este antrenor personal World Class InCity